Sarafredrikas

Brekky and lunch

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Idag har vart en ovanligt lång dag. Kommer inte ihåg förra gången jag var öppe innan klockan har slagit 6 på morgonen.
Frukosten var seg. Ställa fram en hel buffé för 4 gäster haha.. kändes nästan lite löjligt. Men jobbade med rätt roliga människor så vi hade lite kul endå!

Sen var det bara att ta bort allt för att duka upp för lunchen. Den var också rätt så seg, vi hade ett bord. Och det var langley killar som jobbar i Val D'isere. Det blir nog roligare sen när det är mer folk och det alltid finns nått att göra! Då går tiden mycket fortare:)

Fick sluta 14.30. Då kom jag hem till Emme och Cissi som höll på att göra sig klara för att gå till jobbet. Längtar tills resten av personalen kommer, så att vi får jobba tillsammans. Nu går vi ju bara om varann..

När de hade gått tappade jag upp ett varmt bad (lite lyx med badkar endå!), sen när jag var klar gick jag till jobbet för att äta middag.

Där har ni min dag haha! Imorgon ska jag jobba samma pass, så den lär väl inte bli så annorlunda än idag!

Haaade!

Här är byggnaden hotellet ligger i. Alltså hela är inte vårt, som jag trodde från början. Vi har bara ett litet "block" av allt. Ni kanske kan se att det är lite olika färger på huset. Det är alltså flera hotell som sitter ihop!
Det är inte ett så stort hotell med ganska så högt. 7 våningar, så från de översta har man en riktigt fin utsikt över bergen!
Kommentera inlägget här: