Sarafredrikas

Snöööö

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Idag snöar det här uppe bland bergen. Och det ska fortsätta imorn. Äntligen, som vi väntat! Hoppas på att det blir lite härlig puder åkning imorn på min lediga dag❄️

Den här veckan har jag flest kvällspass. Igår var det bara jag och Cissi på kvällen och restaurangen var fullsatt. Det gick faktiskt väldigt bra! Adrian var nöjd och vi fick ihop ca 800 i dricks! Sen ska ju det delas med kök och disk också, men vi får största andel.

Det blir lite rörigt när vi har både de som äter på halvpension och gäster utifrån som beställer från a la carten. Men nu börjar man få en rutin på det!

Dagens balkong utsikt!
Fick ett brev av en familj som var här förra veckan. De var från Uppsala så jag nämnde att jag skulle vilja plugga där. Sen fick jag detta när de åkte. Gulligt av dem!

Haaade!

Kommentera inlägget här: