Sarafredrikas

Toppar

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Torsdag igen. Har nu lidit mig igenom 7 tidiga frukost pass på rad. Imorn får jag äntligen jJobba lite kväll igen. Fast det lär väl knappast gå så bra. Har ju typ glömt bort alllt..

Annars så skiner solen från den blåa himlen forfarande! inte en enda dag med dåligt väder so far och imorn har vi vart här i 3 veckor. Helt sjukt! Men börjar bli lite glest på topparna nu, så det är dags för ett riktigt snöoväder.

I tisdags när jag var ledig, åkte jag ner till Va D'isere. Det ligger längre längre ner än oss, så där är det bar mark än så länge. Åkte lite vilse där innan jag lyckades ta mig tillbaka hit haha.. måste lära mig att ta med en pistkarta.

Här kommer lite bilder från den senaste tiden!

där nere i dalen är Val D'isere
På en av Tignes-Topparna
Vi åt middag på en by-känd restaurang på min lediga dag. Världens godaste ost fondue😍 där inna fanns det en bur med får som gick omkring!
Kommentera inlägget här: