Sarafredrikas

K9

Kategori: Allmänt

Hej hopp!


Här kommer en liten uppdatering från Västerås👋🏻 

Har nu börjar komma igång med jobbet på kajplats 9. Det är en restaurang som ligger nere i Västerås hamn. Vi har mycket skaldjur men också en del kött. Det är sjukt dyrt men maten är helt otrolig. Vill äta upp varje tallrik.. Jag är anställd av en koncern som heter frankgruppen så vi har några barer inne i stan också. Jag ska försöka få lite natt pass i baren också. Hade vart kul! 

Mina jobbarkompisar har jobbat med varandra ganska länge, så det är lite svårt att ta sig in i gänget (typiskt svenskt..) men hoppas på att det läser sig när jag har jobbat ett tag. 

Vi har också haft lite påsk firade här hemma i helgen. Så mysigt att träffa alla igen, det var ett tag sen!

Här kommer lite bilder från restaurangen!

Precis när man kommer in har vi chark delen. Här har vi några bord så det är service där, men man kan även köpa skaldjur och annat gott!
Vi jobbar i sånna här sjömans skjortor. Känner mig mer uppklädd på jobbet än nära jag klär upp mig hemma haha!
Kommentera inlägget här: