Sarafredrikas

Februari

Kategori: Allmänt

Hej hopp! 


Nu var det ett tag sen igen. Ursh vad jag är dålig på att skriva här... men det har inte hänt så mycket annat än jobb här. Har fått lite mer snö igår och i natt. Ca 1 dec! Så nu är det mjukt igen. Ska komma ännu mer nästa onsdag, då ca 5 dec så hoppas på att det inte ändrar sig. 

Jobbet rullar på som vanligt. Vi bråkar fortfarande med våran franska kollega (har kanske inte nämt det tidigare men vi tre är i en konflikt med en av våra servis kollegor. Det är helt omöjligt att arbeta med människan) Han är 29 år, och helt sjuk i huvudet.. han bryr sig bara om sig själv och skiter i oss andra. Han har bara jobbat kväll hittills men idag jobbade han frukost med mig, och det var hemskt... tror aldrig jag har bråkat med nån så mycket som jag har gjort idag... han vägrar göra sitt jobb som han får betalt för, så vi alla får göra hans jobb. Och är så trött på det! Men alla andra hatar honom också, inklusive cheferna. De vill sparka honom men det går inte på grund av de franska lagarna.. Men förstår inte det. Han gör ju inget av det han får betalt för och då borde man väl kunna sparka honom?! Jäkla land alltså... 

Men något kul är att Iain kommer och hälsar på snart. Han kommer 10-14 feb. Wiiii ska bli så kul! Vi pratade först om att han och Katie skulle komma över nyår igen, men det var alldeles för dyrt då.. Och nu är Katie i Afrika och volontär arbetar, och Iain har inget att göra på sitt februari lov (han jobbar ju som lärare) så då kommer han hit. Ska bli jättekul! 

Nu ska jag sova. 


Haaaade

Kommentera inlägget här: