Sarafredrikas

Tack och hej

Kategori: Allmänt

Hej hopp! 
 
Trodde aldrig jag skulle skriva detta, men nu är denna säsong slut. Svängt sista kurvan och suttit i sista liften en sista gång. Sagt Hejdå till alla kollegor och pekat fingret åt hotellet (hehe). Lite vemodigt är det endå. Känns så konstigt att här kommer allt rulla på som vanligt men vi kommer inte längre vara en del av det. Känns som vi kom igår men endå varit här i en evighet. För mig blev nog detta även min sista säsong vilket känns lite tråkigt. 
 
Vi fick en riktigt fin sista dag! Strålande sol så vi alla 3 har bränt oss i ansiktet.. en riktigt snygg hjälmbränna! 
Vi har haft lite ostabilt väder de senaste dagarna. Det snöade konstant i 3 dar, så det gick många laviner. En plöjde rätt igenom en backe men som tur var kom alla undan. Sen har de sprängt överallt. 
 
Igår gjorde vi något galet. Skibungy, så sjukt läskigt men också roligt. Det är en ramp som står framför ett stup så man kör ut över kanten, så sitter man fast i stora gummiband. 40 meter faller man ner innan man studsar upp igen. Helt galet!! Men vilken rush man fick! Skulle lätt göra om det. 
 
Klockan är satt på 4.30 så nu måste jag sova! 
Ses snart i Svea! 
 
Haaade!
En sista bergstopp bild!
Och en på en Sara som utsätter sig för något av det läskigaste jag har gjort i hela mitt liv. Med spretande ben!
Kommentera inlägget här: